1.Pasūtītājs un tā kontaktpersona:
Pasūtītājs: Akciju sabiedrība “Rēzeknes siltumtīkli”, reģ.Nr.40003215480, adrese: Rīgas iela 1, Rēzekne, Latvija, LV-4601
Pasūtītāja kontaktpersona – Tatjana Seņko, mob. tālr.:26563956, e-pasts: info@rezeknessiltumtikli.lv
2.Cenu aptaujas priekšmets, līguma izpildes termiņš:
2.1. Cenu aptaujas priekšmets: autoruzraudzības pakalpojumi izstrādātajam būvprojektam “Maģistrālās siltumtrases posma rekonstrukcija no siltumkameras SK-5-17 līdz siltumkamerai SK-5-25” (Lubānas iela, Rēzekne) (būvprojekts pieejams elektroniski pasūtītāja mājas lapā http://www.rezeknessiltumtikli.lv/index.php/iepirkumi/38-sludin-jums-par-iepirkumu-lub-nas-iel-2 ).
2.2. Līguma izpildes termiņš: objekta būvniecības laiks (aptuveni 20 kalendārās nedēļas), plānotais būvdarbu uzsākšanas termiņš – 2018.gada 16.aprīlis, objekta nodošana ekspluatācijā – 2018.gada 2.septembris.
3. Cenu piedāvājuma iesniegšanas laiks un vieta
Cenu piedāvājumi iesniedzami līdz 2018.gada 29.martam plkst. 15:00, nosūtot uz e-pastu: info@rezeknessiltumtikli.lv (skenētus dokumentus), vai iesniedzot personīgi AS “Rēzeknes siltumtīkli” birojā, Rīgas ielā 1, Rēzekne.
4. Nosacījumi dalībai cenu aptaujā
Līguma izpildi veic speciālists/i, kuram ir spēkā esošs arhitekta prakses sertifikāts.
5. Iesniedzamie dokumenti
5.1.Pretendenta Pieteikums dalībai cenu aptaujā un finanšu piedāvājums.
5.2.Pretendenta kvalifikācijas apliecinājums un kvalifikāciju apliecinoši dokumenti.
6. Piedāvājuma derīguma termiņš
Piedāvājumam jābūt spēkā vismaz 15 dienas no piedāvājuma iesniegšanas termiņa beigām.
7. Piedāvājuma izvēles kritērijs – piedāvājums ar viszemāko cenu (bez PVN), kas atbilst tehniskajai specifikācijai.
8. Pakalpojuma līguma noslēgšana
Pasūtītājs ar uzvarējušo Pretendentu pamatojoties uz iesniegto piedāvājumu un Pretendenta kvalifikācijas apliecinājumu, saskaņā ar cenu aptaujas uzaicinājuma nosacījumiem, noslēgs pakalpojuma līgumu.