SIA “Rēzeknes siltumtīkli” ir sekmīgi realizējusi projektu uzņēmuma procesu digitalizācijas jomā, izstrādājot un ieviešot jaunu klientu pašapkalpošanās portālu, kas būtiski uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti, datu apriti un ikdienas pakalpojumu pieejamību.
Pašapkalpošanās portāls nodrošina klientiem vairākas būtiskas iespējas:
nodot karstā ūdens skaitītāju rādījumus,
apmaksāt rēķinus tiešsaistē,
aplūkot patēriņa un maksājumu vēsturi,
sekot līdzi siltumenerģijas patēriņa tendencēm ērtā un pārskatāmā veidā.
Projekts īstenots, pateicoties Latvijas investīciju un attīstības aģentūras procesu digitalizācijas atbalstam, kas sniedza iespēju uzņēmumam modernizēt infrastruktūru, automatizēt datu apstrādi un uzlabot informācijas pieejamību gan klientiem, gan uzņēmuma speciālistiem. Portāla izstrādes gaitā īpašs uzsvars tika likts uz datu drošību, lietotāju ērtībām un mūsdienīgiem risinājumiem, kas samazina administratīvo slogu un veicina efektīvāku uzņēmuma darbību.
"Digitalizācija siltumapgādes nozarē ir nozīmīgs solis gan klientu ērtību, gan caurspīdīgas pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanā. Jaunais portāls ļauj mūsu klientiem ātri, ērti un droši veikt visas ikdienas darbības tiešsaistē, savukārt uzņēmumam tas ļauj organizēt procesus efektīvāk un samazināt manuālo darbu apjomu,” norāda SIA “Rēzeknes siltumtīkli”.
Uzņēmums turpinās attīstīt digitālos risinājumus un papildināt portāla funkcionalitāti, lai klientu pieredze kļūtu vēl ērtāka un pārskatāmāka.